ida

IIIIIIHHHHH!!!

nu börjar jag bli nervöss inför tävlingarna..
inte tävlat på över 1 år eller något och jag har typ blivit ``rädd´´ för tävla.
men min tränare håller på och hjälper mig och ska vara med mig dör och ge mig tips.
ska ju som sagt bara tävla km  dressyr hoppning men det är en slags av ``tränings tävling´´ för mig då tanken är det att jag ska tävla mer.. ja ni fattar?
ska dock hopp träna på söndag osv.. men det kommer gå bra.
finns inget att vara rädd för jag VET att om jag sammsar mig innan och tar ett djupt andetag och fukuserar på mig och hästen och inte att det är en tävling så klar jag det lätt.
varje gg jag inte ha rblivit plaserad är för att jag vart för nervöss så jag faila bannan haha!!
ja men det är ju det jag ska öva mig på men måste erkänna att det är bättre..
dock ska jag tävla en häst som jag inte har ridit så mycket..
men ska på kurs innan tävlingen..



jo jag har inte rajsa så ofta nu då de är mycket snö så det är 2 andra tjejer som tar hand om henne så kommer jag 2 gg i veckan bara. tycker det är skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0