Stallet.

hejhej, idag följde jag först med till idas stall och kom sen på att Hanna skulle med mig till stallet, så jag åkte hem och vi åkte till Mars. Hanna hade gjort ett jättefint pannband till Mars, det är turkos/mörkblått med två rosetter på sidorna, till det hade vi hans turkos/mörkblåa schabrak, mörkblåa lindor och jag hade mina ''blåa'' ridbyxor!
Provade även mitt svarta träns som satt perfa, tog också bort nosgrimman och han slängde inte lika mycket med huvudet, ska köpa en remont eftersom jag tror att hans pullar trycker på hans kluvna tand..

Hanna fotade med kommer inte få bilderna idag, får dom någon gång i veckan , men här är lite bilder från i förrgår när ida följde med mig till stallet.
'






Han kan ju hoppa !





KOLLA HANS GENOMTRAMP OMG :O


kommer videos snart







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0