Pärla


Hej!
Idag har jag vart hoss min älskade Rajsa.
har ju inte vart hoss henne så mycket då vi inet har ridhus eller lampor osv, så 2 andra ska ta hand om min pärla över vintern.
en av tjejerna hade ridit i skogen så hada Rajsa halkat och hon har väldigt ont i låret nu så vi ska ara skritta och lite lätt trav på henne nu. Men hon kändes som vnaligt idag dock överpigg.
kl 6 var det så mörkt så bussen inte såg mig.. glad att ja itne ska ha henne över vintern..
Bråka dock lite med camelia idag.
det gick bra hon är ltie sur på mig då när jag sätter henne på plats.








/ida

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fin häst :)

2010-11-15 @ 10:31:25
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0