var ett tag sedan ..

Hejsan bloggen , evelina här, har inte haft någon tid ALLS att blogga, åker hemifrån klockan 20 över 7 på morgonen och är borta HELA dagen tills ca 7 på kvällen, är rätt trött när jag kommer hem och har då inte haft tid eller lust att blogga, Med mars går allting iallafall jättebra, går ju dock inte att rida på ridbanan nu när den är stenhård, men jag julide och mimmie ska rida upp till hållstad någon dag och rida i deras ridhus.

Hittar inte min kabel till kameran och minneskorrtet är för litet för datan, så har tyvärr inga bilder eller filmer, har lite filmer från när jag hoppade lite men de får väl komma senare :)




Tack för mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0